quarta-feira, 6 de outubro de 2010

- STRANGELY COOL !




Thus, people were not created to be the same, there is a difference in every one ...
What do you think is strange to me that you have not.
So stop judging me,
My problems may be as silly to you,
but for me I already said what they are, PROBLEMS!

It's been a confusing time, I do not know how to manage my questions
But I have someone I can count ... and unfortunately it's not you
I wish you'd understand, but know there is someone who understands me ...

And most importantly ... He loves me without wanting anything in return!

- O - O -

É assim, as pessoas não foram criadas para serem as mesmas, há uma diferença em cada um ...
Aquilo que você acha estranho em mim é o que você não tem.
Então pare de me julgar,
Meus problemas podem ser as mais bobos para você,
mas pra mim eu já disse o que eles são, PROBLEMAS!

Tem sido um tempo confuso, não sei como administrar minha questões
Mas eu tenho alguém com que posso contar ... e infelismente não é você
Gostaria que você me entendesse, mas saiba existe alguem que me entende ...

E o mais importante ... Ele me ama sem querer nada em troca!

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Seguidores